آیا میشه قبل از رفتن به استرالیا کار پیدا کرد؟

به گفته بیشتر افرادی که در استرالیا زندگی می کنند ، پیدا کردن کار وقتی خارج از استرالیا هستی، امکانپذیر نیست. البته یک دلیل اینست که شرکتهای استرالیائی علاقه مند هستند که با شما بصورت تلفنی مصاحبه اولیه را انجام دهند. اما تجربه من کمی متفاوت است.
اول از همه اینکه سایتهای کاریابی خوبی هستند که روزانه می توانند لیست کارهای مربوط به شما را برایتان بفرستند. حتما عضو این سایتها شده و سعی کنید ببینید در رشته شما چه زمینه هائی در استرالیا طرفدار دارد. مثلا یک برنامه نویس کامپیوتری شاید علاقه مند باشد که بداند چه زبان برنامه نویسی درآمد بیشتری دارد و یا اینکه چه تکنولوژیهائی در استرالیا مورد نیاز است. عضویت در این سایتهای کاریابی حتی برای کسانی که تازه اقدام کرده اند ( برای مهاجرت ) یا اینکه تصمیم دارند که اقدام کنند ، مناسب است.
http://seek.com.au
این سایت یکی از بهترینها برای بچه های کامپیوتر است. البته فکر میکنم برای بقیه رشته ها هم مناسب باشد.
اما تجربه من اینست که من برای یک شغل برنامه نویسی به زبان سی اقدام کردم. شرکتی از من خواسته است که در یک تست اولیه برای ارزیابی دانش من از برنامه نویسی به زبان سی شرکت کنم. این تست توسط یک شرکت دیگر اجرا می شود و در حقیقت اگر من 60 امتیاز از 100 امتیاز این تست را بگیرم، در مرحله بعد یایستی به شرکت مصاحبه کننده برم. خوب البته برای فردی که قرار است یک یا دو ماه دیگر به استرالیا بره ، شرایط خوبیه. البته به این شرط که در مرحله اول قبول بشه.
خلاصه اینکه برای پیدا کردن کار همیشه میشه اقدام کرد، بخصوص اینکه اینکار غیر از وقت شما هزینه دیگری ندارد که در عوض حداقل با بازار کار استرالیا آشنا خواهید شد.
در همین رابطه:

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل