جواب یک سوال

سوالی در سایت ملبورن پرسیده شده بود در مورد اینکه:
"یه مهندس عمران که لیسانسش از ایران هست و در حال خوندن فوق لیسانس در انگستان هست و حدود 4 سال هم سابقه کار داره مجهولات : آیا نیاز به مدرک ایلتس برای زبان داره یا نه برای گرفتن اسسمنت از engineer australia منظورم هست ؟ اینکه تو انگلیس دانشجو هست در تسریع بررسی پرونده نقش داره؟ آیا میتونه آنلاین مدارک رو لاج کنه؟ "
تا آنجائیکه می دانم همه م یتوانند بصورت آنلاین لاج کنند و فقط باید کارت اعتباری داشته باشی.
در مورد تسریع در پرونده کسی که در انگلستان است هم فکر کنم موثر باشد. رسما چیزی اعلام نشده اما در مورد خود من ( زندگی در آلمان و فرانسه ) و مقایسه با بقیه دوستانی که در شرایط مشابه اما در ایران بودند، سریعتر پرونده جلو رفت.
در حقیقت سرعت کار بیشتر مربوط به مدت زمانیست که برای بررسی وضعیت سکوریتی در نظر گرفته شده است. ظاهرا برای افرادی که در اروپا باشند ( قبل از اینکه به این مرحله برسند ) زمان بررسی کوتاه تر است. من اینرا شنیده بودم و در مورد خودم هم اتفاق افتاد.
مدت زمانی که بعد از ارسال مدارک پزشکی و آیلتس ( با قوانین قدیم توانستم آیلتس را بعد از درخواست کیس آفیسر بفرستم و ظاهرا الان قانون عوض شده و باید این نمره آماده باشد قبل از لاج کردن پرونده ) تا گرفتن ویزا برای من بود ( با توجه به اینکه در فرانسه بودم ) در حدود 3-4 ماه بود.

نظرات

  1. سلام من آرش از وبلاگ ملبورن هستم ممنون از جوابی که دادین به سوال مطالب قبلیت رو خوندم گذری یه جا درباره پرواز و اینکه اتحاد بهتره یا مارات نوشتی باید بگم اتحاد بسیار بهتره و امارات دیگه مثل سابق نیست علت قیمت ارزون اتحاد هم اینه که در مرحله جذب مشتری هست فعلا و تو این فاز دنبال اسم و اعتبار هست تا سود.

    پاسخحذف
  2. ممنون از اینکه این مورد را اضافه کردی.یکی از دوستان من با امارات رفته بود( سال گذشته ) و راضی بود. اما من به دلیل تفاوت زیاد قیمت خودم الاتحاد را در نظر داشتم. البته پرواز با آ380 هم خیلی جالب باید باشه. 

    پاسخحذف
  3. سلام
    با تشکر از وبلاگ خوب و مفیدتون
    می خواستم بدونم شما نمونه از از CDR برای مهندسی نرم افزار دارید یا وبلاکی رو می شناسید که بتونه راهنمایی بکنه
    در ضمن من الان در ملبورن مشغول تحصیل فوق لیسانس هستم و با نوجه به اینکه 4 سال سابقه برنامه نویسی دارم می خوام برای assessment اقدام کنم فکر می کنید حضورم در اینجا تاثیری داره؟
    با تشکر

    پاسخحذف
  4. تا آنجا که من م یدانم شما نیاز به سابقه کار بصورت تمام وقت یا نیمه وقت دارید. اگر دوره تحصیلی شما تمام وقت باشد و در 4 سال گذشته هم دانشجو بوده باشید، کمی تردید دارم که بتوانید از 4 سال سابقه کارتان استفاده کنید. البته من modl را می دانم که با این شرایط شاید نتوانید که اقدام کنید ( چون خودم به اینصورت بودم ) اما شاید بصورت عادی بتوانید تا یکسال سابقه کار در 5 سال گذشته را هم ارائه دیهد.
    در مورد سایت در زمینه cdr متاسفانه چون نمی دانم این کلمه مخفف چیست نمی توانم راهنمائی کنم.

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل