اولین بار در سیدنی

زمانیکه ویزای ما برای استرالیا صادر شد، محدودیتی برای اولین ورود در آن ذکر شده بود. به این معنی که تمام اعضای خانواده ما بایستی تا یک تاریخ مشخص ( که در ویزا قید شده است ) وارد خاک استرالیا شده باشند. در نامه آخری که دریافت کردیم، ذکر شده بود که این تاریخ تمدید نخواهد شد و در صورتیکه نتوانیم وارد استرالیا بشویم ، برنامه مهاجرت ما لغو خواهد شد.

حال با این اوصاف ما می خواهیم تا چند وقت دیگر برای اولین بار وارد خاک استرالیا بشویم. البته همانطور که در پستهای قبلی توضیح دادم،فعلا نمی توانیم در استالیا بمانیم و بایستی به فرانسه برگردیم.
در مورد استرالیا و شهر سیدنی عکسها و مطالب جالب در آینده ( زمانیکه به آنجا برسیم ) اضافه خواهد میکنم.

فقط این نکته را اضافه کنم که ما برنامه ریزی کرده بودیم که با پرواز الاتحاد که ارزانتر بود به سیدنی برویم . اما آژانسی که برای ما در تهران اینکار را انجام داد کمی تعلل کرد و بلیط رزرو شده ما گران شد. برای همین از آژانس دیگری در تهران خواستیم که برای ما بلیط را تهیه کند که با خوش شانسی توانستیم با قیمت خیلی مناسب با پرواز امارات این بلیز را تهیه کنیم. بلیط هواپیما با شرکت الامارات برای هر نفر به قیمت یک میلیون و یکصد وهفتاد هزار تومان هزینه داشت که همین بلیط با الاتحاد ( که ما 3 ماه قبل رزرو کرده بودیم ) یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان بود.



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل