کمک هزینه ورزشی

قبلا نوشته بودم (امکانات ورزشی شهر رن) در صورتیکه ساکن شهر رن باشید می توانید از تخفیف ۵۰ درصد برای استفاده از استخرهای شهر استفاده کنید. موردی که دیروز فهمیدم این است که برای افرادی مانند ما (‌کسانی که در اینریا ) کار (تحقیق) میکنند این امکان وجود دارد که بلیطهای استخرهای شهر رن را با ۵۰ درصد تخفیف اضافه تهیه کنیم (جمعا ۷۵ درصد تخفیف). در ضمن این بلیطها را می توانیم بصورت اعتباری در کارت متروی شهری اضافه کنیم.

مثلا اگر قیمت هر ساعت استفاده از استخر در رن چهار و نیم یورو هست(برای یک مسافر). وقتی ساکن رن باشی می توانید با حدود ۲ یورو از استخر برای یکساعت استفاده کنی. وقتی هم که محل کار بهت تخفیف بده این رقم یک چیزی در حدود یک یورو برای یک ساعت میشه. در ضمن هزینه استخر هر ۱۵ دقیق محاسبه میشه . یعنی اگر برای نیم ساعت بری استخر فقط نصف هزینه یکساعت را پرداخت میکنی.

در ضمن اینرا هم اضافه کنم که استخرهای شهر رن همگی دارای استخرهای ۳۳ متری هستند. البته یکی از این استخرها محل شنای ۵۰ متری داره که در زمانی برای مسابقات المپیک ساخته شده بوده.

نظرات

  1. هدف من از نوشتن در مورد این کمک هزینه ها دو نکته مهم هست :‌

    ۱- اگر کسی می خواهد در شهر رن زندگی کند این اطلاعات را داشته باشد و در صورت امکان استفاده کند.

    ۲- اطلاع رسانی برای دوستانی که در فرانسه زندگی نمی کنند در مورد اینکه چطور این کمک هزینه ها می تواند به افراد کم درآمد ( در فرانسه کم درآمد تعریف خاص خودش را دارد که با ایران کاملا متفاوت هست ) برای استفاده از امکانات تفریحی ورزشی کمک کند.

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل