سرویس ضعیف موبایل شرکت Free

قبلا نوشته بودم که ارزانترین سرویس برای موبایل را در حال حاضر شرکت Free ارائه میکند. چند روز قبل بالاخره سیم کارت سیمیو را با سیم کارت Free جایگزین کردم. اول از همه اینکه از زمانی که تقاضا میکنید که سیم کارت را عوض کنید تقریبا ۲-۳ روز طول میکشه که سیم کارت جدید بدست شما برسه. بعد هم شما حداقل باید ۴ روز صبر کنید تا سیم کارت شما فعال بشه. بعد می توانید از سیم کارت استفاده کنید.
متاسفانه بعد از صرف این زمانها تازه فهمیدم که این سیم کارت قرار نیست درست و حسابی کار کنه. اول از همه اینکه دیگران بسختی می توانند شماره شما را بگیرند. در ضمن خودتان هم در بسیاری از مکانها امکان تماس ندارید حتی اگر موبایل شما نشان بده که سیگنال قوی هست. ظاهرا مظل اینه که شبکه اینها یا ضعیف هست یا اینکه ترافیک بالائی دارند و به اندازه مشتریان خودشان نتوانسته سرویس بدهند.

بصورت کلی پیشنهاد می کنم از Free بعنوان ارزانترین سیم کارت در فرانسه استفاده نکنید اگر میخواهید از سیم کارت خودتان استفاده کنید. کماکان سرویس سیمیو را پیشنهاد میکنم.

نوشته های مرتبط :

نظرات

  1. مدتی است که کیفیت سرویس سیم کارت فری بهتر شده، اما همانطور که قبلا نوشته ام این سیم کارت در ابتدای کار خیلی کیفیت پائینی داشت.

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل