کمکهای مردمی به روژان کوچولو


چندی پیش ایسنا خبری را منتشر کرد در مورد دختر ۴ ساله ای به نام روژان که مشکل حاد پیدا کرده (بخاطر خوردم باطری ساعت و سوراخ شدن مری و چندین عمل ناموفق که منجر به کوتاه شده مری شده) و نیاز به کمک دارد برای انجام چند عمل جراحی در خارج از ایران. این خبر در شبکه های احتماعی و وبلاگهای دوستان هم اطلاع رسانی شد (چه خبر ار روژان و از جلوی نگاه معصوم بی تفاوت نگذر و  بنی آدم اعضای یکدیگرند و چند جای دیگر ).  

دوستانی که در استرالیا هستند طبق راهنمائی دامون می توانند کمک مالی خودشان را به حسابی در استرالیا بریزند و بعد همه مبلغ یکجا به حساب مادر روژان واریز خواهد شد.
اما برای کسانی که در اروپا هستند و دسترسی به حساب بانکی در ایران ندارند، اگر خواستید می توانید به من خبر بدهید که من بجای آنها مبلغی (ریالی) را به حساب مادر روژان واریز کنم در ازاء معادل همان مبلغ به یورو. البته رسید پرداخت پول  به مادر روژان را هم برای هرکسی که متقاضی باشد خواهم فرستاد. در ضمن انجام اینکار هیچ هزینه ای ندارد و شما می توانید مبلغ مورد نظر خودتان را به حساب بانکی یا پی پال من واریز کنید.

شما می توانید از طریق صفحه تماس با من یا ایمیل زیر به من خبر بدهید.



نظرات

  1. خبر خوب اینکه ظاهرا هزینه عمل روژان بالاخره تهیه شده و قراره که روژان برای عمل به خارج از ایران بره. خانواده روژان هم یک صفحه فیس بوک درست کرده اند که قراره آخرین اخبار را به اطلاع برسونه.

    https://www.facebook.com/RozhanPirsalehi

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل