ویزای کار انگلیس - جدید


هرچند موضوع این وبلاگ در مورد قوانین زندگی در فرانسه هست، اما در این پست برای اولین بار می خواهم در مورد ویزای کار در انگلیس مطلبی بنویسم. دلیل اینکار هم اینه که به تازگی قوانین درمورد گرفتن ویزای کار انگلیس تغییر کرده و شاید باشند کسانیکه بخواهند در این مورد بیشتر بدانند.
در ادامه این مطلب در مورد ویزای کار برای کارگر ماهر را توضیح می دهم و اینکه تحت چه شرایطی کسی می تواند برای این ویزا اقدام کند. 
اول از همه اینکه برای نوشتن مطالب این نوشته از وب سایت رسمی دولات انگلیس استفاده کرده ام. مطلب اصلی را می توانید در آدرس زیر پیدا کنید.

اول همه اینکه در حال حاضر خبری از ویزای کار ساده برای انگلیس خیستو هر کسی که بخواهد برای کار به انگلیس برود باید تحت سیستم امتیاز دهی این ویزا را بگیرد. مهمترین ویزا برای کارگر ماهر نوع ویزای Tier 2 General هست. این ویزا برای کسانی صادر میشه که یک تقاضای شغلی از طرف یک شرکت در انگلیس دارند و در ضمن این شغل نمی توانسته توسط یک نفر انگلیسی انجام بشه.
دوم اینکه هر سال محدودیتی برای تعداد ویزای صادر شده در این دسته وجود دارد. این محدودیت برای امسال ۲۰ هزار و ۷۰۰ ویزا هست که بین تاریخ ۶ آوریل ۲۰۱۲ تا ۵ آوریل ۲۰۱۳ صادر بشه. البته این نوع ویزا برای شغلهائی هست که درآمد سالیانه آنها کمتر از ۱۵۰ هزار پود در سال باشه. اگر شغلی که به شما پیشنهاد شده، درآمدی بیشتر از ۱۵۰ هزار پوند در سال داشته باشه، شما شامل این محدودیت نیستید.
سوم - علاوه بر موارد بالا شما باید ۷۰ امتیاز تعریف شده برای این نوع ویزا را بتوانید بگیرید. لیست زیر در مورد جزئیات این امتیاز هست.

  • زبان انگلیسی (مدرک آیلتس ۵/۵ یا تحصیل در دانشگاه انگلیسی زبان) ۱۰ امتیاز 
  • حقوق بالای ۲۰ هزار پوند در سال ۲۰ امتیاز
  • شرکت اسپانسر بعنوان این شغل را در لیست شغلهای مورد درخواست ثبت کرده باشه ۳۰ امتیاز
  • توانائی تامین هزینه اولیه (۹۰۰ پوند برای نفر اصلی و بقیه هر نفر ۶۰۰ پوند) ۱۰ امتیاز
در حقیقت این سیستم امتیازی هیچ حداکثر و حداقلی نداره و شما باید همه امتیازها را بیاورید تا بتوانید برای این ویزا اقدام کنید. در ضمن هر زمان که سقف تعداد ویزا تکمیل بشه، دیگه ویزا صادر نمیشه. 





نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل