شوک صورتحساب - Bill Chock

در وبلاگ دامون مطلبی نوشته شده در مورد Bill Shock  و اینکه در صورت عدم اطلاع از جزئیات قرارداد موبایل، این بلا می تواند سر شما هم بیاید.
قبلا مشابه این بلا سر منهم آمده بود اما به نوعی دیگر. گفتم شاید این بیان تجربه منهم بتونه از تکرار اون برای بقیه جلوگیری کنه.
یک زمانی می خواستم در خانه از موبایل سایت Youtube را ببینم. معمولا از سیستم وای فای خونه برای اینکار استفاده میکنم. اما ظاهرا در موبایل تنظیم شده بود که در صورت قطع بودن سرویس وای فای، از سرویس اینترنت سیم کارت استفاده کنه. همین باعث شد که برای دیدن چند موزیک ویدئو از یوتیوب مجبور به پرداخت ۲۰ یورو در عرض کمتر از ۱۰ دقیقه بشم. مشکل اینجا بود که اکانت من بطور اتوماتیک از کارت اعتباری من هزینه ها را بر می دارد. برای همین زمانیکه مشکل را فهمیدم ۲۰ یورو از حساب من کم شده بود. بعد از این جریان کلا اینترنت سیم کارت را قطع کردم.

دوست برزیلی من هم مشابه این مشکل را تجربه کرده بود اما اون بنده خدا ۲۵۰ یورو پرداخت کرد برای اینکه تنظیم موبایل اونهم برای استفاده از اینترنت مشابه موبایل من بود. برای همین در زمان استفاده از اینترنت موبایل باید همیشه مراقب باشید و از قبل تنظیم موبایل را طوری تنظیم کنید که بدون اعلام به شما از اینترنت سیم کارت استفاده نکنه. مگر اینکه در پلن شما اینترنت نامحدود وجود داشته باشه که خوب به این معنی هست که قبلا شرکت از شما پول همه چیز را گرفته و شما نیاز نیست نگران باشید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل