یاد گیری زبان فرانسه با مجموعه زیبای لیدی باگ و گربه سیاه


Miraculous : Les Aventures de Ladybug et Chat Noir


یک مجموعه انیمیشن تلویزیونی جذاب و دیدنی ساخت فرانسه، کره و ژاپن برای کودکان و نوجوانان .

 ازآنجایی که تمام داستان این مجموعه تلویزیونی قشنگ در شهرپاریس می گذرد بیننده درحین لذت بردن ازماجراها و داستان درهر قسمت ، کم و بیش با فرهنگ،آثارتاریخی و موزه های پاریس هم آشنا میشه.


قهرمانان سریال:


 Marinette Dupain Cheng با نام مستعار لیدی باگ 🐞


Marinette


Adrien Agreste با نام مستعار Chat Noir🐱



Adrien

 مرینت  Marinette :

تنها فرزند خانواده است، مادرش چینی و پدرش فرانسوی است. آنهای دارای یک نانوایی در شهر زیبای پاریس هستند. 

Adrien آدرین:

مانکن و تنها فرزند یک طراح مد مشهور پاریسی است .

 این دو نوجوان 14 ساله با کوچکترین تهدید، تبدیل میشوند به دو ابر قهرمان به نام های لیدی باگ و گربه نوآر واز پاریس در برابر آکوماها محافظت می کنند.





آکوما ها پروانه های شیطانی هستند که پاریسی ها را به ابرشرور تبدیل می کنند. منشأ این پاپیلون مردی مرموز است،معروف به هاک ماث  که می‌خواهد Miraculous معجزه گرها (جواهرات باستانی که به صاحب خود قدرت زیادی می‌دهند)  یعنی گوشوارههای لیدی باگ و انگشتر گربه سیاه را بگیرد.


آکوما



هاک ماث
 

 تیکی و پلاگ، دو کوامی، یا همان موجودات مرتبط با یا معجزه گرها هستند که به مرینت وآدرین  قدرت می دهند و آنها را به لیدی باگ و گربه سیاه تبدیل می کنند.

کوامی ها مسئول مراقبت از صاحبانشان هم هستند و دشمن آنها پروانه نام دارد.


تیکی و پلاگ

داستان ازاین قراراست که وقتی ساکنین شهر دچار خشم و ناراحتی و بطور کلی احساسات منفی میشن هاک ماث با فرستادن پروانه  شیطانی اون فرد را تحت فرمان و کنترل خودش می گیره و در ازای قدرتی که به او میدهد از او می خواهد تا جواهرات معجزه آسای لیدی باگ و گربه سیاه را ازشون بگیره و به او بده. این پروانه شیطانی درلباس و یا یک وسیله ای ازاین شخص نفوذ می کند ودرنهایت لیدی باگ و گربه سیاه باید این پروانه را پیدا و آزاد کند. لیدی باگ ازطریق یویویی که داره اون را تبدیل به پروانه سفید می کنه وبا آزاد کردن اون و قدرتی که در یویوش داره همه چیز به جای اولش برمی گرداند و به عبارتی خرابکاریهای فرد آکوما شده را درست می کند.

نه لیدی باگ و نه گربه سیاه و نه هاک ماث هویت واقعی یکدیگر را نمی دانند. مرینت یا لیدی باگ نمی داند که پشت نقاب گربه سیاه آدرین، پسری که دیوانه وارعاشقش هست پنهان شده وآدرین یا گربه سیاه نمی داند مرینت همکلاسی صمیمیش همان لیدی باگ هست که دل او را ربوده است.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل