ارزانترین سیم کارت موبایل در فرانسه برای تماس با ایران


قبلا در مورد شرکتهای مختلف ارائه دهنده خدمات موبایل در فرانسه نوشته بودم (خرید سیم کارت - موبایل - فرانسه). در این نوشته می خواهم یک شرکت جدید را که سرویس ارزانی را ارائه کرده معرفی کنم. در زمان نوشتن این پست، قیمت سیم کارت در این شرکت صفر هست. یعنی شما می توانید دو تا سیم کارت مجانی از طریق سایت سفارش بدهید. هزینه تماس با این سیم کارت در فرانسه حدود ۱۵ سنت در دقیقه هست. البته اگر تماس شما با سیم کارت دیگری از این شرکت باشه مجانی خواهد بود. 


تماس با ایران :‌
تماس با شماره تلفن ثابت در  ایران از طریق این سیم کارت فقط یک سنت در دقیقه هزینه داره. هزینه تماس با موبایل هم ۱۹ سنت خواهد بود. این یعنی اینکه تماس با ایران از طریق این سیم کارت، ارزانترین روش تماس هست. البته با توجه به هزینه اتصال برای هر تماس (۱۵ سنت) بهتره که در هربار تماس با ایران زیاد حرف بزنید.

من امروز دو تا از این سیم کارت سفارش دادم که قراره بین ۲ تا ۵ روز آینده بدست من برسه. بزودی در مورد کیفیت این سیم کارت هم خواهم نوشت. 

بنظر میاد که بالاخره بازار موبایل فرانسه داره کمی رقابتی میشه. قیمتها داره به نفع مصرف کننده کم میشه و این خیلی خوبه.



نوشته شده در ۲۴ جولای ۲۰۱۲ :‌
سیم کارتهای رسیدند. ظاهرا برای ۳ ماه فعال هستند و فعلا با اینکه شارژ‌ ندارند بصورت یک طرف قابل استفاده هستند. در ضمن کمترین میزان شارژ کارتها ۱۰ یورو هست که اگر بصورت دستی انجام بشه برای یک ماه قابل استفاده هست.
تنها موردی که هنوز در مورد این سیم کارت مطمئن نیستم اینه که آیا امکان انتقال شماره تلفن را میده یا نه.

تخفیف خاص : در حال حاضر برای اولین شارژ تلفن (۱۰ یورو) شرکت به شما ۳ یورو جایزه میده. 

نظرات

  1. دوست عزیز تماس اگر از سایت www.dialnow.com استفاده کنید تلفن دقیقه ای یک سنت هست.

    پاسخحذف
  2. ممنون از معرفی سرویس تماس تلفن اینترنتی. البته مطلبی که در اینجا نوشته شده در مورد تماس از طریق موبایل به ایران هست که کمی متقاوت هست. قبلا در زمینه تماس تلفن اینترنی نوشته بودم که با اطلاعات جدید که شما دادید برزورسانی کردم.

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل