تلفن مجانی به اروپا و آمریکا و استرالیا - قسمت دوم


در نوشته قبلی (تلفن مجانی) سایتی را معرفی کردم که تا آنزمان از نظر من ارزانترین قیمت تماس تلفنی با ایران (تلفن ارزان به ایران) را ارائه می داد. سایت نونو که معرفی کرده بودم برای تماس از اروپا به ایران قیمت ۴.۵ سنت یورو ( ۴.۸ سنت با مالیات ) برای تلفن عادی را اعلام کرده بود. اما این سایت جدید که یکی از دوستان معرفی کرده است قیمت ۴ سنت یورو ( ۴.۳ سنت با مالیات ) را برای تماس با ایران اعلام کرده است. علاوه بر این قیمت تماس با تلفن موبایل ایران در سایت جدید هم قیمت با تلفن عادی است که در مورد سایت قبلی این رقم ۶۰ سنت یورو ( ۶۵ سنت با مالیات ) بود.
شاید این تفاوت برای هر دقیقه زیاد نباشد اما اگر مدت زمان تلفن شما به ایران زیاد باشد این تفاوت خودش را بیشتر نشان خواهد داد.

یک نکته دیگر هم اینکه هر دو سایت در ازاء خرید اعتبار امکان تلفن (تلفن/کامپیوتر به تلفن) رایگان به کل اروپا و آمریکا و استرالیا را هم به شما خواهند داد. 

این نکته را هم اضافه کنم که هر دو این سرویسها (بهمراه تعداد زیادی از سرویسهای دیگر تلفن اینترنتی) در حقیقت از طریق شرکتی در آلمان با نام بتا مکس ارائه شده اند. در حقیقت ایندو سایت ریسلر ( نمایندگی فروش ) این شرکت مارد محصوب می شوند. هر کسی می تواند بعنوان ریسلر این سرویس دهنده مادر ( بتاکمس ) یک سایت داشته باشد و مشتری جذب کند. جالب اینکه در ابتدای کار خود شرکت مادر تبلیغ سایت جدید را برای همه ارسال میکند. در ضمن امکان استفاده از نرم افزار تماس تلفن یاز طریق شرکت مادر ( با نام شما )‌نیز فراهم خواهد بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید این لیست را ببینید که هزینه تماس با کشورهای مختلف را بر اساس نام شرکت سرویس دهنده (‌همگی متصل به شرکت مادر، بتامکس ) را ارائه کرده است. همانطور که در لیست نوشته شده است، ۳ شرکت قیمتی در حدود ۴ سنت یورو برای تماس با ایران دارند که فقط یکی ( همان که در این نوشته معرفی شده ) همین قیمت را برای موبایل هم ارائه کرده است.
تماس با دوبی : یک نکته جالب در استفاده از سرویس وب کال دایرکت این هست که برای تماس با تلفن معمولی دوبی هزینه ای در حدود ۱۵ سنت ( یورو )‌در دقیقه می دهید در حالیکه برای تماس با موبایل این هزینه حدود ۱۰ سنت (‌یورو )‌هست. معمولا هزینه تماس با تلفن معمولی باید کمتر باشه اما در دوبی برعکس هست. با بررسی لیست قیمتهای تلفن می توانید دید که کمترین قیمت برای تماس با دوبی را سایت 12voip ارائه میده.

پی نوشت: از طریق کامنت یکی از خوانندگان متوجه شدم که سایت  www.dialnow.com کمترین هزینه تماس با ایران را دارد. در حال حاضر این هزینه از اروپا یک سنت یورو (با مالیات 1.2 سنت) است که کمترین هزینه در بین سرویس دهندگان تلفن اینترنتی برای ایران است. این سایت هم مانند سایتهای قبلی که معرفی کردم تمام امکانات تماس (تماس مستقیم تلفنی، تماس کامپیوتر به تلفن و تماس از طریق موبایل) را به شما ارائه داده است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل