شرکت رویال دولوکس و اجرای امسال آنها در شهر نانت


ژان‌لوک (Jean-Luc Courcoult)  متولد سال 1995 در شهر پاریس فرانسه از سن 11 سالگی فعالیتها هنری  خود را با عکاسی شروع کرد. او در حال حاضر مدیر شرکت رویال دولوکس هست که در سال 1979 فعالییت خود را در Aix-en-Provence  (در جنوب فرانسه 30 کیلومتری مارسی)   تحت عنوان تئاترهای خیابانی آغاز کرد و از سال 1990 تاکنون در شهر نانت به فعالییتهای خود ادامه داده است . ژان‌لوک و همکاران اون معتقد بودند که بجای برگزاری نمایش در سالنهای سرپوشیده، آنها را درفضای باز و عمومی اجرا کنند . از دیگر کارهای این شرکت LES MACHINE DE L’ÎLE  هست که از جاذبه‌های توریستی شهر نانت به حساب میاد. یک فیل ماشینی با ابعاد (کمی بزرگتر از)‌ واقعی که راه می‌رود، دم و خرطوم خود را تکان می دهد و آب به روی مردم می ریزد. تمام این حرکات را به شکل بسیار طبیعی و زیبا و دیدنی انجام میده.

   این شرکت هر چند سال یکبار با یک داستان جدید و شخصیت (های) غول پیکر جدید مردم شهر نانت را متحیر می‌کند. آخرین برنامه، مربوط به سال 2011 بود که داستان یک دختر غول‌پیکر و سگش هست  دریک صحنه تصادف یک اتوبوس در شهر..  هر روز این دختر کارهای روزمره خودش را در حضور همه مردم انجام میدهد. مثل دوش گرفتن، لباس پوشیدن (لباس و موزیک مکزیکی) و درنهایت عموی اون از طریق رودخانه نانت با کشتی به دنبال این دختر ک میاد.

   امسال از 5 ژوئن این گروه برنامه خودشون را در شهر نانت شروع کرده‌اند که تا دوشنبه 9 ژوئن ادامه دارد. اینبار شخصیت جدید داستان مادربزرگ 85 ساله ایست با قد هفت و نیم متر که در حال حاضر در سالن تئاتر واقع درplace Graslin خوابیده و مردم به دیدار اون می روند. امشب از ساعت 11 به مدت ۴۵ دقیقه، غولهای کوچک برنامه خودشان را شروع می‌کنند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل