خانه گرفتن در شهر رن

خوشبختانه اینریا با یک شرکت قرارداد بسته که کارهای افراد جدید را انجام دهد و بازهم خوشبختانه هزینه آنرا پرداخت میکند. فردی که مسئول کار ما است با یک ماشین بی ام و استیشن جدید آمد دنبال ما. تقریبا بیشتر کارهای مربوط به صحبت با آژانسها و مذاکره با آنها را انجام می دهد و ما را فقط برای دیدن خانه ها می برد. یکی از خانه هائی که ما پسندیدیم متاسفانه نیاز به مدارک مالیاتی داشت. ما چون در سال گذشته ( با توجه به اینکه قرار بود برویم استرالیا ) برگه های مالیاتی را پر نکرده بودیم، طبعا نتوانستیم این خانه را بگیریم.
اما خانه ای که امروز دیدیم کمی قدیمی تر بود اما کاملا بازسازی شده . بنابراین ما تصمیم گرفتیم که این خانه را بگیریم. اگر صاحبخانه هم موافقت خودش را اعلام کند، در آینده عکسهای بیشتری از این منطقه از شهر در این وبلاگ می گذارم. این منطقه تقریبا نزدیک ساختمان اینریا است و با اتوبوس حدود 15 دقیقه راه دارد.

یک نکته جالب اینکه ما باید هر سال به اندازه کل اجاره آپارتمان را هم بعنوان مالیات به دولت فرانسه پرداخت کنیم. کمی برای ما عجیب بود که کسی که خانه بخرد می تواند هزینه های ساختمان را بعنوان مالیات پرداختی اعلام کند اما کسی که مستاجر است باید یک ماه اجاره اضافه بعنوان مالیات هم پرداخت کند.

فعلا منتظر نظر صاحبخانه هستیم و اینروزها بیشتر باید دنبال بررسی بازار برای خرید تجهیزات خانه باشیم. در ضمن خانه جدید از سیستم جدید اینترنت فیبر نوری استفاده میکند که همزمان تلفن و اینترنت و تلویزیون کابلی را به ما می دهد.


نظرات

  1. سلام آقای عبادت منتظر پاسخ شما هستم..ممنون

    پاسخحذف
  2. سلام آقا امین
    من همان روز یک ایمیل برای شما فرستادم که ظاهرا بدست شما نرسیده است. اون ایمیل را هم از طریق جستجو در اینترنت پیدا کردم چون شما ایمیلی برای من نگذاشته بودید که تماس بگیرم.

    لطفا ایمیل خودتان را به من بدین تا بتونیم با هم در تماس باشیم.

    ممنون

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل