سریعترین روش ایجاد وبلاگ و تولید محتوا از طریق وبلاگ

احتمالا همه شما می دانید که برای داشتن یک وبلاگ بایستی یک اکانت در یکی از سیستمهای بلاگر یا وردپرس یا هر سیستم مدیریت وبلاگ گرفت. خوب در این روشها مشکل اصلی اینه که شما نیاز به پر کردن تعدادی فرم اطلاعات دارید. بعد هم باید در مورد نام وبلاگ و نحوه چیدمان محتوا فکر کنید و وقت بگذارید.
اما یک سیستم نسبتا جدید درست شده که شما می توانید فقط با ارسال ایمیل مطالب خودتان را در وبلاگتان پست کنید. این مطالب می تواند شامل متن و تصویر و فیلم باشه. برای ایجاد یک وبلاگ هم نیازی به ثبت نام نیست. شما کافیه اولین مطلب خودان را به آدرس زیر بفرستید تا در جواب آدرس وبلاگ ( که معمولا بر اساس بخشی از نام یا نام ایمیل شما است ) برای شما ارسال بشه و در ضمن اولین پست شما هم در وبلاگ نوشته بشه. بعد از این هر بار فقط باید به همین آدرس مطلب خودتان را بفرستید.

البته شما در صورت نیاز می توانید برای وبلاگ خودتا کلمه عبور هم تعریف کنید یا تقریبا بیشتر کارهائی را که می توایند با بقیه سیستمهای مدیریت وبلاگ انجام دهید، در اینجا هم انجام دهید.

مهمترین نکته این سیستم اینه که نیازی به ثبت نام یا ورود به سیستم برای ایجاد پست جدید نداره. برای هر دو کار شما باید فقط یک ایمیل به آدرس ایمیل post@posterous.com بفرستید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل