جائی برای شروع زندگی در فرانسه

یکی از مواردی که باید در هنگام اقدام برای ویزا در مورد اقدام کرده باشید، مکان زندگی در فرانسه است. شما بایستی قبل از گرفتن ویزا یک قرارداد اجاره از مکانی در فرانسه داشته باشید.
زمانیکه میخواستم ویزای تحصیلی فرانسه را بگیرم ( که در حقیقت نوعی ویزای بلند مدت هست ) مجبور شدم که قرارداد مکانی که می خواهم زندگی کنم را نشان بدهم. برای پیدا کردن یک محل موقت با مکانهائی مانند هتل آپارتمان تماس گرفتم و یک قرارداد یک ساله بستم. همان قرارداد برای گرفتن ویزا کفایت میکرد. زمانیکه به شهر رسیدم، خانه جدیدی پیدا کردم و قرارداد قبلی را فسخ کردم (برای اینکه نسبت به قیمت یک خانه گران بود. دلیل گران بودن آنهم این بود که بصورت مبله اجاره داده شده بود). جریمه ای هم از این بابت ندادم. تنها نکته این بود که باید یک ماه زودتر به مدیریت مجموعه خبر می دادم.

در شهر دیگری یک هتل آپارتمان اجاره کردیم که بصورت هفتگی هزینه آنرا میدادیم. البته گرانتر از قبلی بود اما امکان اجاره روزانه، هفتگی و ماهیانه بود. برای یک ماه کامل رقمی د رحدود 900 یورو برای 2 نفر می گرفت. از آدرس زیر می توان قیمتها و مشخصات سوئیت ها را دید.

http://www.sejours-affaires.com
http://www.sejours-affaires.com/photo-residence-hoteliere-aparthotel-rennes-29.html

در ضمن در اینجا هم می توانید لیستی از آژانسهای مسکن و هتلهای نسبتا خوش قیمت در فرانسه را ببینید. همانطور که نوشته بودم برای آمدن به فرانسه بایستی یک آدرس داشته باشید و قرارداد یک هتل آپارتمان می تواند برای این منظور کافی باشد.
لیست هتلها و آزانسهای اجاره/خرید مسکن در فرانسه

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل