تلفن و اس ام اس رایگان با موبایل

در ادامه نوشته های قبلی در مورد چگونگی استفاده از سرویسهای رایگان برای تماس راه دور (یا حتی راه نزدیک)، در این نوشته قصد دارم در مورد یک اپلیکیشن موبایل صحبت کنم که امکان مکالکه رایگان راه دور/نزدیک و همچنین ارسال رایگان ( مجانی )اس ام اس را هم می ده. هیچ هزینه اولیه و ثانویه نداره و همه چه داخل ایران و چه خارج از ایران می تونن ازش استفاده کنن.
Viber - Free phone calls
اینروزها بیشتر گوشی های موبایل در یکی از دسته های آندروید یا آی فون یا ویندوز فون یا بلک بری هستن.  این اپلیکیشن برای همه این گوشیها قابل استفاده هست. شما کافیه که برنامه را روی گوشی خودتان نصب کنید. این گوشی (با اجازه شما) تمام دفتر تلفن شما را میگرده و تمام دوستان شما که اکانت وایبر دارند را به سیستم اضافه میکنه.
روش کار این برنامه به اینصورت هست که هرکسی با شماره تلفن خودش توی سرور وایبر اکانت (مجانی) درست میکنه. بعد هربار که شما می خواهید با دوستانتان که مثل شما اکانت وایبر دارند، کافیه شکه از توی دفتر تلفن شماره را بگیرید  و با آنها از طریق گوش خودتان صحبت کنید.

تمام سرویسهای رایگان تلفن آمریکا و اروپا که قبلا معرفی کرده بودنم، شما را مجبور می کردند که اول یک اکانت بخرید و بعد تلفن مجانی را به شما ارائه میکردند. اما این برنامه از همان اول بدون پرداخت هیچ وجهی این سرویس را به شما ارائه میکنه.

مزیت دیگر این سرویس اینه که به شما اجازه میده براحتی و بصورت مجانی برای دوستان خودتان اس ام اس بفرستید. تصور کنید که دیگر شما نیازی ندارید برای ارسال اس ام اس هزینه اضافه بدهید.

اینهم ویدیوی معرفی این برنامه که پیشنهاد میکنم حتما یکبار امتحانش کنید. مطمئن هستم که همیشه ازش استفاده خواهید کرد.

نظرات

  1. مشکل بزرگی که با این سرویس داشته ام اینه که خیلی از اوقات کیفیت صدائی که دارید خیلی خوب نیست. بنظر من برای ارسال پیام و حتی عکس خیلی کاربردی تر هست تا صدا.

    پاسخحذف
  2. در مورد کیفیت سرویس صدای وایبر باید اشاره کنم اگر شما از اینترنت موبایل استفاده کنید، کیفیت بهتری خواهید داشت نسبت به زمانیکه از اینترنت وای فای استفاده میکنید.

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل