خرید نوت بوک انگلیسی در فرانسه

SAMSUNG Série 3 3530E

یکی از تفاوتهای زندگی در فرانسه با یک کشور انگلیسی زبان این است که بیشتر محصولات در فرانسه بصورت متفاوت تهیه شده اند. مثلا در مورد کامپیوتر، تقریبا در هیچ فروشگاه معمولی شما نمی توانید صفحه کلیدی پیدا کنید که غیر فرانسوی باشه.

شاید تصور کنید که استفاده از صفحه کلید فرانسوی که مشکلی نیست و میشه به اون عادت کرد. اما اگر نگاهی به عکس زیر بیندازید متوجه می شوید که تعدادی از حروف در این صفحه جابجا شده اند واین جابجائی واقعا مشکل ساز هست. بخصوص در مورد حرف a که خیلی پرمصرف هست. علاوه بر این برای کسی که مرتب ایمیل می فرسته و باید از کرکتر @ استفاده کنه، بدلیل جابجا شده این کرکتر کار سخت خواهد بود.

صفحه کلید فرانسوی

صفحه کلید آمریکائی
اما همه اینها را گفتم که توضیح بدم که چطور میشه در فرانسه کامپیوتر انگلیسی خرید. یک راه اینه که خرید خودتان را از وب سایت شرکتهای معروف اما در کشورهای انگلیسی انجام دهید. اما مشکل اینه که معمولا هزینه ارسال زیاد میشه. علاوه بر این باید یک مالیات اضافه هم بپردازید. 
اما بهترین کار اینه که از فورشگاههای اینترنتی فرانسوی که کامپیوترهای انگلیسی می فروشند خرید کنید. یکی از معروفترین فروشگاهای اینترنتی متعلق به شرکت دل (Dell) هست که به شما امکان میده برای بعضی از مدلها اجازه تغییر صفحه کلید و سیستم عامل را داشته باشید. هرچند تجربه ای که من داشتم این بود که شما نمی توانید برای مدلهای ارزانتر تقاضای تعویض صفحه کلید کنید و این گزینه فقط برای مدلهای حرفه ای به بالا امکانپذیر هست. فروشگاه دومی هم هست که امکان میده که شما از بین نوت بوکهای آماده اما نسخه انگلیسی خرید کنید. 
pixmania.com
اگر خواستید از این سایت نوت بوک انگلیسی خرید کنید می توانید از لینک زیر استفاده کنید. یا اینکه بصورت ساده از قسمت جستجوی آن عبارت "notebook angliase" را وارد کنید.


دفعه قبل که از این سایت یک موبایل خریدم خیلی راضی بودم. این سایت به هزینه کم (گاهی مجانی) محصول شما را به یکی از فروشگاههای طرف قرارداد می فرسته و شما می توانید بروید و آنرا تحویل بگیرید. اگر هم بخواهید می توانید هزینه پست آن از محل فروشگاه تا محل زندگی یا کار را پرداخت کنید و بسته را در محل خودتان تحویل بگیرید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل