کار و اداره کار در فرانسه - قسمت اول


pôle emploi سازمانی است که با هدف  کمک به تمام افردای که داری مجوز کار هستند و به دنبال کار می گردند تاسیس شده است . این سازمان دوره های مختلفی را با همکاری مراکز معتبر و مورد تایید دولت فرانسه در زمینه های مختلف برقرارمی کنه به طورمثال  چگونگی نوشتن  cv آموزش  زبان فرانسه، دوره های لازم برای کسب مهارتهای کافی به منظور آماده شده برای ورود به بازار کار،ا برقراری ارتباط بین افراد در جستجوی کار و شرکتها متقاضی به استخدام از طریق ارسال اگهی هابه متقاضیان و همچنین امکان جستجو در سایت ،و….
کافی است به یکی از این مراکز در منطقه خودتان مراجعه و ثبت نام کنید داشتن اجازه کار و مجوز قانونی اقامت فرانسه از شرایط لازم برای ثبت نام هست البته ثبت نام  اولیه از طریق اینتزنت امکان پذیر هست. و بعد از این مرحله ثبت نام از طریق ایمیل و نامه پستی برای شما  با تاریخ و ساعت ملاقات با یکی مشاوارن این سازمان فرستاه میشود. هدف از این جلسه آشنایی  با فعالیتها و مهارتهای شما و همچنین برنامه های آینده و هدف کاری شما در کشور فرانسه هست.در همان جلسه شما می توانید تقاضای کلاسهای زبان و یادگیری نوشتن cv را از مشاورتون بخواهید. اگر مشاور تشخیص بده که شما نیازمند این دوره ها هستید خودش بهتون پیشنهاد خواهد کرد.
بعد از این مرحله باید یادتون باشه که هرماه در این سازمان عضویت خودتون رابه عنوان فردی که در جستجوی کار هست به روز رسانی کنید (طبق تاریخی که این سازمان براتون درنظر می گیرد). کار سختی نیست هم از طریق اکانت اینترنتی که دارید می توانید انجام بدهید و هم از طریق تلفن 3949 .


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل