قراردادهای جدید موبایل در فرانسه

اینروزها ظاهرا شرکتهای ارائه دهنده سرویس موبایل در فرانسه به نکته جدیدی رسیده اند که دارند قیمتهای خودشان را یکی یکی کم میکنند. در مطلب ادامه قیمتهای جدید شرکتهایی که تا بحال اعلام شده را بررسی میکنید.
۱- شروع حرکت (تا آنجا که من خبر دارم) از شرکت free بود که اعلام کرد اگر ماهیانه ۲ یورو بدهید می توانید ۶۰ دقیقه مکالمه رایگان در ماه به شماره های موبایل و ثابت در فرانسه داشته باشید. 

۲- شرکت Symio که من قبلا در مورد اون در پست خرید سیم کارت در فرانسه نوشته بودم، اعلام کرد که از ماه فوریه کسانیکه حساب خودشان را ۱۰ یورو شارژ کنند قیمت هر دقیقه مکالمه را از ۱۹ سنت یورو به ۱۰ سنت کاهش می دهد. در ضمن قیمت اس ام اس را هم از ۱۰ سنت به ۵ سنت کاهش می دهیم. بعد از مدتی برای من اس ام اس فرستاد که شما می توانید از قیمتهای جدید ما استفاده کنید. توضیح اینکه من اصلا در طی این مدت اکانت خودمان را شارژ نکرده بودم.

۳- شرکت SFR  هم اعلام کرده که تمامی قراردادهای خودش را بدون محدودیت زمانی ارائه میکند.


اما ارزانترین قیمت سیم کارت و موبایل در فرانسه در حال حاضر توسط شرکت free ارائه شده است. شما با پرداخت ۲ یورو در ماه می توانید ۶۰ دقیقه مکالمه کنید و ۶۰ اسم ام اس بفرستید. البته اگر مصرف موبایل شما بیشتر از این باشد شاید بهتر باشد که قراردادهای بالاتر را انخاب کنید. در ضمن این قرارداد برای کسانیکه می خواهند اینترنت داشته باشند مناسب نیست.


برای کسانیکه می خواهند موبایل و اینترنت (wifi + 3G) داشته باشند، پیشنهاد من قرارداد شرکت دیگری است با نام B&You. این شرکت پیشنهادی دارد که برای هر ماه هزینه ای معادل ۲۰ یورو می دهید اما علاوه بر مکالمه نامحدود ماهیانه به فرانسه و ۴۰ کشور دیگر (ةمریکا و کانادا و کشورهای اروپایی)، می توانید بصورت نامحدود اس ام اس بفرستید و در ضمن از اینترنت 3G تا حجم ۳ گیگ و اینترنت wifi  شرکت در کل فرانسه بصورت نامحدود استفاده کنید. البته سرویسیهای دیگری هم در این بسته پیشنهادی هست که می توانید در سایت اصلی ببینید. مشابه این سرویس در شرکتهای با هزینه بالاتری ارائه شده است.

نظرات

  1. جدیدا سیم کارت خودم را از سیمیو به فری تغییر دادم. اما از روز اول کسی نمی تواند براحتی به من زنگ بزند. ظاهرا شبکه خیلی شلوغی دارند.
    پیشنهاد من اینه که اگر می خواهید همیشه در دسترس باشید، از سیم کارت فری استفاده نکنید.

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل