رئیس جمهور فرانسه ۲۰۱۲

حتما خبر دارید که مرحله دوم  انتخابات ریاست جمهوری فرانسه تمام شد و بالاخره بعد از مدتها کاندیدای سوسیالیستها انتخاب شده. من قبلا در مورد برنامه های کاندیداها در زمینه مهاجرین نوشته بودم (نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری فرانسه) و اینکه احتمال زیاد اولاند می تواند گزینه بهتری برای مهاجرین باشد. 

اما بنظر من در مورد بازار کار و اینکه شما بتوانید کسب و کار خودتان را در فرانسه راه بیندازید، احتمالا سوسیالیستها مشکل ساز خواهند بود. قبلا در مورد اینکه راه اندازی کسب و کار در فرانسه چه سختیهائی دارد نوشته بودم (کسب و کار در فرانسه)، و تصور من اینه که با آمدن سوسیالیستها این مشکلات بیشتر خواهد شد. بخصوص اینکه بازارهای جهانی هم به انتخاب یک سوسیالیست بعنوان رئیس جمهور فرانسه عکس العمل نشان دادند و شاخصهای بورس پائین آمد (مرجع).

به قول یکی از نویسندگان اقتصادی فارسی زبان  "دولتهایی که قول رفاه اجتماعی را با خزانه خالی و درآمدهای متزلزل به رای دهندگان می دهند، به استقراض روی خواهند آورد."  که می تونه باعث بشه در نهایت اقتصاد فرانسه و به وضعیتی مشابه یونان یا اسپانیا دچار بشه و در نهایت صدمه بزرگی را به اقتصاد اتحادیه اروپا بزنه.



مطلب مرتبط از وبلاگهای دیگران :‌

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل