تلفن اینترنتی برای موبایل

VOIP - Voice over IPتماس تلفنی اینترنتی

در نوشته قبلی در مورد استفاده از برنامه وایبر در گوشی موبایل نوشتم و اینکه چطور می توان از این برنامه برای مکالمه و ارسال اس ام اس رایگان ( مجانی ) استفاده کرد. 
برنامه وایبر با همه خوبی هائی که داره، محدودیتهائی هم در استفاده بعنوان یک سرویس کامل داره. مهمترین محدودیتی که داره اینه که دوستان شما هم باید این برنامه را روی گوش خودشون نصب داشته باشند تا شما بتوانید با اونها صحبت کنید. خوب اگر خواستید با یک تلفن ثابت تماس بگیرید چی؟ یا اینکه دوست شما این برنامه را نصب نداشته باشه؟ برنامه ایکه در ادامه این نوشته معرفی کرده ام می تونه در اینمورد به شما کمک کنه.


برنامه MobileVOIP یکی از برنامه هائی هست که می تونه در مورد تماس با همه شماره های تلفنی در سراسر دنیا به شما کمک کنه. همانطور که قبلا نوشته بودم (تلفن مجانی به اروپا و آمریکا و استرالیا - قسمت دوم) ، شما می توانید بصورت رایگان با شماره های آمریکا (ثابت و موبایل) و اروپا و کانادا و استرالیا و بسیاری از کشورهای دیگر صحبت کنید. در مورد تماس با ایران هم قیمتی در حدود ۴.۵ سنت یورو برای تلفن ثابت و ۶ سنت یورو برای موبایل داره. 
این برنامه برای گوشیهای آندروید، ایفون، ویندوز و سیمبین نوککیا ارائه شده است. علاوه بر فروشگاه آنردوید یا آیفون، می توانید از طریق سایت خود برنامه هم برنامه را دانلود کنید.

یکی دیگر از مزیتهای این برنامه اینه که شما می توانید همزمان این برنامه را روی کامپیوتر خودتان هم نصب کنید و از امکان تلفن رایگان به کشورهای اشاره شده از روی کامپیوتر استفاده کنید. یا اینکه از طریق تلفن خودتان با شماره مورد نظر صحبت کنید (اطلاعات بیشتر در این نوشته). 






نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل