معرفی یک سرویس تلفن موبایل جدید و ارزان


قبلا در مورد سرویسهای مختلف موبایل در فرانسه مطالبی نوشته ام. بنظر میاد که با حرکتی که شرکت Free برای ارائه سرویس ارزان شروع کرد، بقیه شرکتهای موبایل هم تصمیم گرفته اند قیمتهای خودشان را کاهش بدهند. یکی از جدیدترین این سرویسها با قیمت 10 یورو در ماه امکان تماس نامحدود در فرانسه را به شما می دهد بدون هیچ محدودیت زمانی برای قرارداد شما. در ادامه این سرویس و سرویسها مشابه با قیمتهای مناسب در فرانسه را معرفی کرده ام.



این شرکت در حال حاضر سیم کارتهای پیش پرداخت را با 5 یورو قیمت اراپه میکند که شامل 15 دقیقه مکالمه هست. در ضمن شارژهای بعدی آن بدون محدودیت زمانی است (بر خلاف بقیه شرکتها که  محدودیت زمانی برای هر شارژ در نظر میگیرند). قیمت هر دقیقه مکالمه در این سرویس هم 10 سنت خواهد بود.  اما بهترین سرویس این شرکت با قیمت ماهیانه 10 یورو ارائه شده برای تماس نامحدود به تمام شماره های فرانسه (فیکس و موبایل) و ارسال یا دریافت sms و mms بصورت نامحدود. د راین سرویس امکان استفاده نامحدود از اینترنت وای فای شرکت هم در همه نقاط فرانسه وجود دارد. علاوه بر این امکان محدودی هم برای استفاده از اینترنت 3G در نظر گرفته شده است.  سرویس بالاتر این شرکت با قیمت 20 یورو در ماه شامل تماس رایگان به 50 کشور مختلف (شامل بیشتر کشورهای اروپائی و آمریکا و کانادا و استرالیا و ... ) است. علاوه بر این اینترنت 3G که در این سرویس معرفی شده می تواند حجم دانلود بیشتری را داشته باشد.
شرکت Free که قبلا بعنوان ارزانترین سرویس موبایلمعرفی کردم، کماکان برای کسانی که فقط می خواهند از تماس تلفنی موبایل استفاده کنند ارزانترین سیستم است. اما اگر بخواهید از اینترنت استفاده کنید از سرویس معرفی شده در شرکت بالائی ارزانتر نخواهد بود. این شرکت هم سرویس 20 یوروئی برای تماس نامحدود در فرانسه و 50 کشور دیگر را ارائه کرده است. در ضمن اینکه امکان استفاده از اینترنت وای فای شرکت را هم فراهم کرده است. تنها مزیت این شرکت به بقیه این است که برای مشترکین سرویس اینترنت خودش سرویس را با قیمت 16 یورو ارائه میکند. 

در همین زمینه: 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش رانندگی در فرانسه مراحل و نحوه ثبت‌نام

آموزش رانندگی در فرانسه، تفاوت گواهینامه دنده اتومات و دنده دستی

موتور جستجوئی غیر از گوگل